شرایط و قوانین
شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات پیکسل داینامیک
ورود کاربران به فروشگاه اینترنتی بازرگانی پیکسل داینامیک هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاهی و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات پیکسل داینامیک است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پیکسل داینامیک از سوی کاربر است.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی می باشد و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری تا قبل از ساعت 16 بعد از ظهر در روز کاری بعد پردازش میشوند. سفارش های ثبت شده در روز پنجشنبه در اولین روز کاری هفته بعد (شنبه) پردازش می گردد.
امکان ثبت سفارش در ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت پیکسل داینامیک امکان پذیر است.
کلیه سفارش های ثبت شده در سایت پیکسل داینامیک به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار میگیرند. پیکسل داینامیک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پیکسل داینامیک به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پیکسل داینامیک محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
پیکسل داینامیک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش تمامی و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای پیکسل داینامیک محفوظ است.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
پیکسل داینامیک همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و پیکسل داینامیک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۱۲ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به واحد پشتیبانی پیکسل داینامیک اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به واحد خدمات پس از فروش پیکسل داینامیک ارسال شود.
سیاست قیمت گذاری
با نهایت احترام به کاربران، در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، پیکسل داینامیک موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.