چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت پیکسل داینامیک شوید. روی گزینه سفارش ها کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی نمایش میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن شماره همراه (یا ایمیل) وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه "حساب کاربری من" کلیک کرده و در صفحه ‏"جزئیات حساب"، اطلاعات خود را ویرایش کنید.

برای خرید از پیکسل داینامیک، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، برای راحتی مشتریان، در حال حاضر امکان ثبت سفارش بدون عضویت در سایت امکان پذیر است، اما توصیه می‌کنیم برای پیگیری‌های آتی سفارش، قبل از ثبت سفارش، حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود، به قسمت آدرس مراجعه نمایید.

چطور میتوانم کلمه عبور (رمز) خود را بازیابی کنم؟

در مراحل ورود به حساب کاربری، روی گزینه "رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟" کلیک کنید. جهت دریافت لینک بازیابی پسورد جدید، ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت پیامک و یا لینک بازیابی می‌توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟

شما میتوانید قبل از ارسال کالا، با مراجعه به صفحه تماس با ما، درخواست لغو سفارش یا مرسوله ای که از ارسال آن منصرف شدید را بدهید.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق فرم تماس با ما، درخواست خود را ثبت نمایید.